19 October, 2016

#yuruyelimguzelleselim

Sabahın 5inden beri yarı uyuyor yarı uyanığım.Nasıl yağmur,fırtına,rüzgar.Öyle ki sabah ilk iş fok balığı gezisini iptal etmek oldu.Ne olur ne olmaz koca kayık devrilir falan.Eğer hava yarın iyi olursa gideceğiz inşanlah.Nazar ettim havayı :(


Hal böyle olunca battaniye altı yayılmak düştü başa.Blog oku,IG gez falan.Bir de de deli gibi yumurta arıyorum,Jo'dan bekliyorum.Etrafta bir dolu çiftlik varken,marketten alasım yok yumurtayı da! Getirse de,kahvaltı etsem mis gibi,kahve yanında tükettiğim iki oreo kesmiyor beni...



Bu fotoğraflar geçen sabahtan.Bu kadar şiddetli olmasa da,yağmur çamur dalmıştık tarlalar arasına.


Bu tarlanın kereviz olduğunu büyük incelemelerimden sonra anladım.




Mısır bir tarafta.Hoş anlamadığım mısır yazın hazır olmazmıydı?Annemin yazlıkta yaptığı işlerden biri idi bolca mısır alıp,kaynatmak...

Etrafta bir dolu sülün var.Pıt pıt atlaya atlaya yoldan karşıya geçmeler,tarlalarda gezinmeler...Yürüyüşleri pek hareketli ve komik.

Bir de araba yolunda bir dolu ölü hayvan çıkıyor insanın karşısına...


Bu yürüyüşten en sevdiğimi foto bu,perili yol;)



Çamur içindeydik o sabah.Hele Fred.O yüzden şimdilik bu sabah böyle bir yürüyüşe cesaretim yok:( 





Yol kenarlarına böyle mini evler kutucuklar koyuyor çiftlik sahipleri,fazla ürünleri satmak için.Kumbaraya atıyorsunuz parayı,ev önünde bekleyen insan yok.

Jo'dan haber geldi.Cincon kızlar yumurta vermiyormuş bu havada,totoları donuyor nasıl versinler değil mi? İstikamet süpermarket,kötü gün dostu süpermarket!




Yol kenarlarında bir dolu patates vardı sanırım kamyondan düşmüş.Torbam olsaydı,bir yemeklik toplardım,acılı patates yemeği yapmak için:)


Bunlarda yürüyüş ganimeti.Fotolarımıza renk versin diye..

Hepimize mutlu günler.Yumurtam gelirse kek yapacağım,bu havaya en iyi giden kek ve çay olacak kanımca❤️


No comments:

Post a Comment