04 November, 2016

Fank u friday-Tesekkur Cumasi #120

Gunaydin FUF'cular.Umarim harika bir hafta gecirdiniz.Ben bugunun Cuma oldugunu,IG'de gezinene kadar,hatta sorana kadar anlayamadim acikcasi.Sonra dedim,FUF yazmam gerek...Bu hafta kalplerin olmamasinin sebebi,telefonumdan yazamamam...Ben yazmaya baslayinca kapaniyor blogger uygulamasi.Ne zamandir yapiyor bunu.Neyseki fotograflari yukleyebildim...Fotolar hep telefonla cekiliyor uzun zamandir biliyorsunuz.

Bu hafta her zaman oldugu gibi sagliga,saglikli bacaklarima,sevdiklerime ve sevdiklerimin sagligina mutesekkirim:)

Sonbaharin son gunlerine.Biraz kis tadinda geciyor bu aralar ama gorduklerime cok mutesekkirim cok.Hic supsehiz baharlar,ilk ya da son,benim icin hep en guzel mevsimler.Hep en fotojenik...Benim gibi arafta olan insanin da araftaki mevsimleri sevmesi pek dogal bence:)



Tabii ki yuruyuslerime.Yurumezsem goremezdim.Nasil Murakami kosmaaydi yazamazdi ben de yurumeseydim goremezdim,kendimi iyi hissedemez hatta belki yazamazdim cunku blogda bir dolu #yuruyelimguzelleselim konulu yazim var degil mi? Bu yuzden,taa lise ogrencisi iken bizi yuruyuslere cikartan babama hep mutesekkirim ve her zaman herkese yuruyusu tavsiye edecegim:)


Bu banki buraya koyanlara.Ise gitmeden ustune bir 5 dk kurulup,tesekkurlerimi sunuyorum,duami ediyorum...



Yine burnumun dibinde olan Periler Ormanim dedigim koca parkimiza.Evet sehirde yasiyorum ama bu sehir bana hep iyi geliyor...Kendimizi hep sansli hissediyorum bu sehirde.


Su gibi akan Napoli Romanlarina... Bu banki da pek seviyorum:)


Clarks'in ayakkabilarina....



Serap'imla asure yaptik ayin birinde.Sabrina.bereketine cok mutesekkirim.Sayesinde bu sene iki kere asure yedim.Seneye sira bende:) Benim evimde...


Hic akliniza kandil simidi gelir mi?Benim gelir.Hatta Serap Istanbul'da iken bana biraz mahlep getirirmisin demistim,kandil simidi kokusu ile uyaninca.Hemen bir tarif buldum,yapiverdim.Mis oldu.Tarifini vereyim yakinda.Bu vesile ile yine Serap'ima cok mutesekkirim:)


Kis geldi.erken yataga kacislar basladi.Yatak piknikleri de tabii ki.Bu sicacik anlara mutesekkirim.Gunun tum yorgunluguna bye bye:)


Canim ablamdan gelen is ayakkabilarima.Tabii ki Clarks...Sanirim en sevdigim ayakkabici.Hem saglam,hem odenen paranin karsiligini veren ve her yasa her zevke hitap eden ayakkabici.Sponsor olsaydi ne guzel olurdu:) Kendinizi maddi acidan bitmis hissettiginizde bir yeryuzu melegi beliriyor yaninizda.Ben hep cok baska,ozel insanlara sahibim cidden...Cok sansliyim ve tabii ki cok mutesekkirim:)


Kafam kadar ekmek kitiri yapmisim corbalarima.Iri iri dogramalar hep sabirsizliktan biliyorsunuz .Ama ne guzel olmus.Dun aksam oyle usumusum ki,en cok istedigim bir fincan-kase tarhana corbasi ustune bol kitir idi.Mashmellowlu sicak cikolatanin,Turk hali oldu bu.Fincan elimde,oyle guzel isindim ki,kalbime kadar.Mutesekkirim tarhanami getiren Yeliz'ime yine yeniden:)

Hepimize mutlu bir,bereketli bir Kasim ayi diliyorum.Iyi olun,iyilik guzellik sacin.

No comments:

Post a Comment