24 November, 2016

FUF...Tesekkur Cuma'si #121

Bir FUF ile daha karsinizdayim.Sizi bilmem ama bu hafta bana gayet uzun geldi.O yuzden sonunda gelen Cuma gunune mutesekkirim ve zamanin akip gitmesinden gayet mutluyum,ne tuhaftir ki...

Basta sagliga,sevdiklerimin sagligina,whatapp ile iletisim kurmaya baslayan canim anneme cok mutesekkirim...



Sabah yatak keyiflerine.Hala erken kalkiyorum,bazi sabahlarda kendime izin veriyorum ve cok mutlu hissediyorum.Kitabim,kahvem,killi bebelerim ve yatagim,bana hep iyi geliyor...Hele ki hastaysam,o yataga,yatak odasina kamp kuruyorum,tum gun ordan cikmiyorum.Cok sIk tekrarlanan bir durum degil ama olunca,keyfini suruyorum.Tabii ki iyi gelen satirlara...



Liberty'nin cicekcisine...





Carnaby'nin ask,birliktelik,umut isleyen suslerine...


Yapraklarin kaldirimlar ile iyice butunlesmis olmasina.Oyle ki izleri kaliyor resmen, sanki yapraklari stencil olarak kullanmislar,bu sene sonbaharda fark ettigim birsey oldu bu ve cok sevdim..Resmen kimi yerde yaprak yok,sadece izleri var....:)




Hayatima biraz yoga(yeniden),biraz esneme hareketleri katmaya calisiyorum bu ay basindan beridir neredeyse her sabah.Umutluyum,bir gun gunese selami videosuz,yumusacik bir sekilde yapacagim:) Bu esnada bana takilan,sirayla Adonis ve Fred'e ne kadar sinir olsam da arada,mutesekkirim.Yoga matini gorunce,bir mest oluyorlar.Kendimi asortik yogiler gibi hissediyorum,etraflari killi bebeleri,bebekleri dolanan:)


Iste izini kaldirimda birakmak uzere olan bir yaprak...Dondum de fotosunu cektim,mutesekkirim:)


Yuruyuste karsima cikanlara hep mutesekkirim.Bu da ayri yuzumu,ruhumu guldurdu ise giderken...


Annecimin yillar once verdigi tencereye:) Yarim fincandan minnak pilav tencerem,cok seviyorum:)



Bu adama ve verdigi tavsiyeye...Hayati adim adim, yavas yavas yasayin,yarisi digerlerine birakin diyor.Benim gibi kendinden baska kimseyle bir yarisi olmayan insan icin pek fark etmese de bu tavsiye,yarismaktan cildirmis insanlara iyi gelebilir diye buraya birakiyorum...Hayati yavas yavas,adim adim yasamak kismini ise kalbime yaziyorum.Bir de cok sevdigim,simdi aramizda olmayan ton ton bir teyzenin tavsiyesi caliniyor bu aralar kulagimda ve kalbimde...your time will come...Senin de siran,zamanin gelecek!!!!


Ve tabii ki cirkin kapi onumu guzellestiren sari yapraklara cok mutesekkirim...Oyle huysuz,gicik,ruhsuz,karaktersiz bir komsum var ki,bu kapi hep boyle kalicak diye korkuyorum...Su hayatta yeni yeni ogrendigim sey,kabul etmeye calismakta zorlaniyorum acikcasi....Tek basina idare etmek zor...Tek basina isi daha iyi hale getirmek.tek basina kapinin onunu guzellestirmek...Ya adam gibi tamamen tek basina olucan kimsesiz,ya da insanlari bekliycen,idare edicen...Kendi tecrubelerimden boyle dusunur oldum dogrusu...Bagimsizlik ne guzel sey!!!

Hepimize mutlu bir hafta sonu diliyorum...Hersey gonlunuzce olsun:)

No comments:

Post a Comment