10 January, 2017

2017-52 liste projesi❤

Selam dostlar...Macera Kitabım blogunu okumayan var mı? Yıllardır zevkle okuduğum nadir bloglardan,ilk tanıştığımda boynuna sarılacağıma emin olduğum blog yazarlarından biri Özlem...Kendisi oğlu Kuzey ile,her hafta bir liste yapmaya karar verdi bu yıl.Ben de ilk ikisini zevkle okuyunca,katılmaya karar verdim...

Liste 1 #hedeflerinizin ve hayallerinizin listesini yapın❤

-Sigarayı bırakıp,şarap ile aramıza eski mesafemizi yeniden koymak:)
-Yazın İrlanda'ya gitmek
-Kardeşim ve Peri'm geldiğinde,onlara unutulmaz bir beş gün yaşatmak:)
-Güneşe Selam serisini videosuz yapabilmek.
-Yeğenlerim geldiğinde,doğduğunda Istanbul'da olmak
-Geçen yıldan daha çok kitap okumak
-Ekşi mayalı ekmek yapmayı öğrenmek(geçen gün bu istek ile uyandım,bir dolu tecrübe okudum,gözüm korktu.Özlem'cim sen kendi tecrübeni paylaşır mısın lütfen)
-Kendime sakladığım iki çok özel dileğim var,bunları yapabilecek cesaret ve güç sahibi olmak hedefim ve hayalim:)
-Mutfakta daha çok zaman geçirmek
-Bahçemi temizleyip,düzenlemek...
-Trafik fobimi yenip,araba kullanmayı öğrenebilmek...


-yavrularımın toprağını değiştirmek:)


İşte benim hayal ve hedeflerin...Yaş aldıkça nasıl da basitleşiyorlar değil mi?Geçen yılı aratmasın bu yıl,sağlık olsun,sevdiklerim yanımda olsun yeter...

Bakalım kaç tanesine tık koyacağız 2017?❤

2 comments:

  1. Bayıldım listene. Şarap deyince yalnız aklıma dolaptaki soğuk şarap geldi. Sanırım gecenin bir tık daha ilerleyen saatlerinde (zira şu an çay içiyorum) bir kadeh şarap koyacağım kendime. Ay ağzım sulandı sanki. Ekşi mayalı ekmek yapmak zor değil. Sadece beklemek istiyor. O kısmı zamanı yiyor o kadar. Ama ben mayamı hazır ekşi maya yapan birinden almıştım. Yakınlarımda olsan hemen verirdim sana. Ekşi mayayı yapman gerekebilir. O da internette mevcut. Bir dahaki ekmek yapışımda aşamaları fotoğraflarım olmazsa.
    Sen harikasın Sibel ya. Çok seviyorum seni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Sarap guzel de Ozlem'cim,cok fazla aliskanliga girince,iyi olmuyor.eksi mayali ekmek yapimini inceledim.bakalim yapabilcekmiyim?mayayi kendim yapmayi dusunuyorum simdilik,bakalim:)

      Delete