06 January, 2017

FUF❤fank u Friday❤teşekkür Cuma'sı #127

Günaydın FUF'cular....Yılın ilk teşekkür Cuma'sını sabahın 4:52'sinde yazıyorum.4:17'de uyandım,daha fazla dayanamayıp kalktım...Peri ışıklarım yanıyor,kahvem ve bisküvilerim yanımda:) İlk kahvaltım...

Her zamanki gibi sağlığıma,sevdiklerimin sağlığına müteşekkirim....


İş yerinde yeni olmama rağmen,beni daha ilk günden buyur etmiş,Noel kartı vermiş insanlara müteşekkirim...


Karşıma çıkan satırlara,bir haftadır sigara-alkolden uzak durabilmiş irademe...


Kırağılı berrak sabahlara,bu parka müteşekkirim...Yürüyüş beni gerçekten çok mutlu ediyor,çok....

Fethi Sekin'e....ve O'nun gibi nicesine...Onlar sayesinde dönüyor bu dünya ve biz ayakta kalabiliyoruz...Allah nur içinde yatırsın,ailesine sabırlar versin..Eğer Devlet,bu milletin babası ise,ben babamdan evlatlarına daha iyi bakmasını isterdim...Evlatlarımdan birinin tırnağı acısa,yansa,ölse ben babalıktan istifa ederdim..Çünkü bazı şeyleri babadan beklemek haktır diye düşünüyorum,sevgi,huzur,güvenlik gibi.Şükrediyorum ama içim çok acıyor iki gündür dostlar...Allah hepimize her yönden iyilik,sabır,güç versin...

İyi haftasonları...

2 comments:

  1. Evlatlarımdan birinin tırnağı acısa,yansa,ölse ben babalıktan istifa ederdim
    ne güzel sözler ama ne kadar da uzak bize...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Belki bir gün,devlet başımdakiler de hisseder böyle...❤️

      Delete