17 April, 2017

2017-Liste 16:Temel gereksinimlerinizin listesini yapin


Yine bir liste ile karsinizdayim ki,yine tam anlamadim😏😕 Bu gereksinimler ruhi mi,fiziki mi,maddi mi? Bir sekilde hepsi birbirini tamamliyor sanki zaten degil mi?Mesela benim fiziki gereksinim hareket,bolca yuruyus.Cok oturunca bana daral geliyor,sisiyorum sanki.Yurumeyince kendimi eksik hissedyorum,salina salina da olsa yesilliklere atmaliyim kendimi ki,nefes alayim.Boylece fiziki,ruhi gereksinimim karsilanmis oluyor...😍


Cicekler,kahve,guzel kitaplar da temel gereksinimim😍



Su,en sevdigim...Cantamdan eksik edince hafif bir panik yasiyorum desem yeridirTatarken yanimda hep suyum vardir...Sanmayin ki 3 litre iciyorum,belki 2 l'yi zor icerim gunde ama susuz olunca,geriliyorum..Bir de bu aralar hindistan cevizi yagi...Aklima geldikce yuzume,sonra elime suruyorum...

Aklima da baska birsey gelmiyor...Hepimize temel gereksinimlerimizin karsilayabilecegimiz maddi-manevi guc diliyorum,iyi haftalar.

No comments:

Post a Comment