21 April, 2017

FUF.fank u friday.TeSEKKur Cuma'si #139


Merhaba Cuma,merhaba FUF'cular..Bugun calisirken dusundum de,FUF,sadece tesekkur Cuma'si degil.Haftamin raparu,FUF sayesinde unutmadan not aldigim,aslinda fotograflari gorene kadar aman pek de onemli bir hafta degildi diye dusundugumde fikrimi degistiren benim yerim.Hatta tavsiye kosem birazcik da sanki..Hani artik yazmayinca eksik hissediyorum,gordugumde paylasmazsam olmaz diyorum.O kadar ki bir parcam olmus sanki,nereye kadar kim bilir? Bu sayede Gareth'a hep mutesekkir olacagim sanirim.

Basta sagliga,sevdiklerime.cabuk gecen haftaya mutesekkirim.Bu sabah 4:15'de kalkip,5'te ise basladim.Ne yalan soyliyeyim bu kadar erken sabahlari hic ozlemiyorum ama arada erken baslayip  erken bitirebildigim icin gercekten mutesekkirim.Dun eve gelip yayilmisken,bugun icime bir enerji perisi kacmisti ki,sanki sabahin korunde ben kalkmamisim gibi ugrastim durdum.Daha yeni oturdum sayilir,bademli muffinlerim ile cayimi yudumluyorum.Gunun bu anlarina mutesekkirim...

Ablamin caylarina ve istemedigim halde sanirim kaza ile idefix'in listemle birlikte bu kitabi da gondermesine...(bir karaktere nasil sinir olunur ogrenmis oldum yeniden.Bu yazarla da ilk kez tanistim ve bazi cumlelerin tercumesi beni sasirtiyor😑)






Doyamadigim bahar gunlerine...Her gun usuyorum su ara ama gorduklerim beni mest ediyor.Yine yeniden iyi ki, iyi ki yuruyorum ben...


Lor peynirinin cirpilmis yumurta ile uyumuna...




Yogurt mayasi ve kefir getiren dostlariniz cok olsun...Bana sonsuz sabri ile kefiri anlatan,usenmeden video da ceken Serap'ima...(bu konuya uzunca deginecegim,zira kefir de hayatimin maceralarindan)


Bu rimele...Secene..Sanirim hayatimda kullandigim en iyi rimel..Resmen fark etti kimisi gozleirmin canliligini ve acikligini😍😍😍😍





Bu parka ve gelistirmek icin yeni fidanlar ekenlere...


Bahcemi duzene sokmada destek verenlere...


Is arasi molasinda smothie ile cosku verene...


Fred'in bana bakislarina...


Usenmeyip  istedim diye kek yapana...


Soz verdigim uzere Nergis Hanim'a nergislerini birakilmis olabilmeme.(bakiniz son Tesekkur Cuma'si)...Bu arada benim nergislerimi kapiya asamadim ben,durmadi sutlugumde)

Cok mutesekkirim...Hepimize mutlu bir haftasonu dilerim...

2 comments:

  1. Ellerine saglik mutfak sihirbazi seni ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. mutfak perisinden cok sey ogrendigimdendir.

      Delete