07 April, 2017

Tesekkur Cuma'si #137


Selam benim guzel,ozel okuyucularim.Saat 9:40 burda,kankimle facetime yaptiktan sonra ampul yandi ki kafamda,FUF'u yazmadigimi hatirlatan,hemen kuruldum koltuga...Ben aslinda sabahin erken saatlerinde yazmaya niyetlendim ama fotograflarin azizligine ugradim,ancak bu saati buldu...IG'de takipteyseniz beni dun cok sevdigim yerlerden birinde oldugumu gormussunuzdur.Iste o yuzden buraya ithaf etmek istedim bu haftanin FUF'unu...ve fark ettim ki,7 Nisan 137. tesekkur cumasina ev sahipligi yapiyor ve ben bugun cok mutlu oldum,o yuzden unutmayayim diye burda bulunsun istedim...

Basta sagliga,sevdiklerime,yasadigim bu guzel sehre,yine yeniden ask ile sahit oldugum bu mevsime,Nisan'a cok mutesekkirim....


Bu koca sehirde nefes alabildigimiz parklar icin cok mutesekkirim.Greenwich Park benim icin bu sehirdeki en ozel yerlerden biri ilk yasadigimdan beri.Bu sehri ilk ziyarete geldigimde ilk gittigim yerlerden biriydive o zamanlar yasadigim yere cok yakindi.Bu park,yalniz gunlerimin en yakin sahidi oldu.Sevgililerim ile yuruyuslerime,pikniklerime,bir bankta oturup teyzeme hasret icinde yazdigim nice mektuplara...


Universite icindeki kilise nice duami dinledi.Nice sevdigimi ilk buraya getirdim...Velhasil bu park beni,ben dusmusken kaldirdi.toparladi,yeniden yasadigimi hissettirdi,yeniledi,tazeledi..En kotu modumda gitsem,beni eve ferah ferah,daha pozitif gonderdi..Ve buraya yakin sayilabilcek bir mesafede oturdugum icin gercekten cok mutesekkirim...


Burasi Greenwich Park'in Blackheath kapisindan girince,gul bahcesine yakin...Son yillarda daha bir tercih ettigimiz kismi cunku,semtin icinden girince inanilmaz bir turist yigini oluyor guzel havalarda,o yuzden daha cok yukarilarda takiliyoruz.Ranger House'un arkasinda kalip, kiraz cicegi sokagi diye geciyor.Mayis'a kadar kiraz ciceklerini gorebilirmissiniz diyor bloglardan biri.


Biz gittigimizde aksam ustuydu,aksam isigi sanki daha guzellestirmisti kiraz ciceklerini.



Sanirim herkes oraya fotograf cekmek icin gitmisti,haksiz da sayilmazlar,oyle fotojenik ki...Kimimiz banka oturup insan izledik...




Baska yone cevirince yolumuzu karsimiza cikan,bu tanimadigim fusya cicekli agac...





Madem geldik,en meshur noktada da biraz oturup,gunesin batisini izleyelim degil mi?Kosanlar,turistler,kosu sonrasi manzaraya karsi mola verip opusen cift,yayilmis kitap okuyan adam,keyifle sarabini yudumlayanlar,isten gelip cocuklarini bisiklete bindirmeye cikarmis yakisikli baba...Kisaca ic isitan hayat manzaralari,bahar coskusu.


Velhasil dostlar,aksam yuruyuslerime,yorgun olsam da kendimde buldugum guce ve bunu verene,karsima cikardiklarina,bize verdiklerine,gosterdiklerine cok mutesekkirim cokkk...

Hep diyorum,yasamak baharda bir baska guzel....

Hepinize keyifli haftasonlari...

No comments:

Post a Comment