09 May, 2017

Bolluk ve mutlulugu arttiracak 6 tane minnet,sukretme aliskanligi❤️❤️


Gecen gun FB'da Jack Canfield diye biri cikti karsima ya biri bu yazisini begenmisti,ya FB tavsiyesi idi,hatirlamiyorum.Okur okumaz yazinin fotograflarini cektim aklimda kalsin diye,bunu blogda paylasayim dedim.Cunku cok severek yazdigim Tesekkur Cuma'larina baglantili buldum.Ve bahsettigi bazi aliskanlara ya da benzerlerine sahip oldugumu dusundum.Belki size de faydasi olur diye kendimce cevirip yazayim istedim.



Cekim Kanununu,benzerlerin benzerleri cektigini,sukretmenin bizi iyi hissettirip,sahip olduklarimizi cogalttigini, dayanma gucu verdigini sanirim artik hepimiz biliyoruz.Sukrettigimiz kucuk mutluluklarimiz,mutluluk oyunlarimiz sayesinde gayet acimasiz olan bu dunyaya dayanabiliyoruz.Hayat ne kadar zor olursa olsun,her zaman pozitif bir  yan bulmaya calisiyoruz.Evet kimi gun bu cok zor,dustugumuzde kalkacak gucu bulamayabiliyoruz ama er ya da gec saglik oldukca bir sekilde ders almis olarak,daha guclu bir sekilde ayaklaniyoruz ve devam ediyoruz.


 Jack'e gore sukretmek,minnetimizi belirtmek icin yapmamiz gereken 6 aliskanlik ise soyleymis:


  1. Her sabah 7 dakika takdir ettiginiz seylerin listesini yapin.
  2. Her gun bilincli bir sekilde 3 kisiyi takdir edin.
  3. Takdir-tesekkur oyununu oynayin; gectiginiz insanlari,yurudugunuz yolu,bitkileri agaclari takdir edin.Bunu yapmak icin en iyi zaman ise giderken ya da isten gelirken oldugunu soyluyor Jack.
  4. Yaninizda ozel bir gunden kalma ya da birinin size hediye ettigi kucuk bir obje,ozel bir hatirayi animsatan,sizi o ana goturen bir simge tasiyin.Kucuk bir tas,ozel bir taki vs gibi.
  5. En kucuk seyleri takdir etmeyi bilin.Dolapta kiyafetiniz,buzdolabinda yemeginiz varsa dunyadaki kimi nufustan cok daha iyi oldugunuzu asla unutmayin.
  6. KENDINIZI TAKDIR EDIN.Basarilarinizi,pozitif yonlerinizi, zamanla edindiklerinizi.



Iste bu kadar.Benim yanimda tasidigim bir simge yok ama defterim hep yanimda.Genelde defterlerim ozel insanlarimdan hediye,o yuzden defterlerimi simge olarak kabul ediyorum😆 Ise yuruyerek gittigimde daha mutlu ve pozitifim cunku o 50 dk benim meditasyonum ve fark etme zamanim.Is yerinde mudurlerimi takdir ediyorum cogu zaman,moral bozan cirkin musteriler oldugunda onlara bakiyorum ve onlari ornek almaya calisiyorum.Kendi cirkin dunyalarini bize yansitmak isteyen musteriler kadar kendi guzel nazik dunyalarini yansitan ve cirkinlikleri unutturan musteriler de var cok sukur.


 Uzerinde calismam gereken konu ise kendimi takdir etmeyi ogrenmek.Yaptiklarimi,edindiklerimi unutmamak gibi.


Bu fotograflari gecen gun Greenwich'de cektim.Sanirim hayatim boyunca cektigim en hayat dolu,enerjik fotograflar.Zaten bu baloncuklari cok seviyorum.Etrafindaki cocuklar,o canlilik,heyecan,nese mest etti beni.Dikildim izledim bir sure.Hele ki su kivircik kiz,yuz ifadeleri.Bayildim kendisine.




Mutlu,neseli,sukur dolu gunler diliyorum.Bunlardan baska sukretme aliskanliginiz varsa yazarsaniz sevinirim.Tesekkur Cuma'sinda gorusmek uzere.

❤️

No comments:

Post a Comment