03 September, 2017

Malvern'den Cotswolds'a 1:Malvern Hills


Aslinda kisacik yazip,kesicektim bu yaziyi  IG'de yeterince fotograf ve hikaye paylasmistim diye dusundugumden.Ama bloga fotolari yuklerken,nedense gordugum her yeri ayri ayri,kisaca yazasim geldi.


Oncelikle belirtmek istedigim,bu molanin amaci Cotswolds'a gitmekti, oraya cok yakin bir yerde kalacagimizi saniyorduk diye ciktik yola.Hatta hatta biz Cotswolds'a gidiyoruz diye ciktik,planladik bu molayi.

Oncelikle gidecegimiz yeri airbnb'den bulduk ama ordan kiralamadik.Iletisim bilgilerinde bir hata olunca,tekrar sayfalarina girmeyi beceremedik ve bir sekilde,bayagi ugrasarak gidecegimiz evin,ayni zamanda ozelden de ev kiraladigini Lisa ile iletisime gecince anladik ve o sekilde gittik.airbnb,sadece bir araci oldu,cok guzel bir araci cunku sayesinde cok tatli bir kadinla tanistik,daha once hic duymadigimiz bir yeri kesfettik.Bu evde israrimizin nedeni ise,hem check-in gunlerinin bize uymasi hem de Fred'in bir sorun olmamasi idi.


Velhasil gittikce,fark ettik ki Cotswolds ile alakamiz kalmiyor,daha ic bolgeye,Birmingham'a dogru gidiyoruz.Bu arada Lisa,burasi da Cotswolds bolgesi demekte israrci.Benim icin Cotswolds,Oxford-Bath tarafi.


Persembe gunu zaten gunun cogunu Londra'da gecirmis,yola gec cikmis,uzun bir yolculuktan sonra aksam Malvern'a varmistik dolayisiyla yapabilecegimiz tek sey bahcenin keyfini cikarmakti.


O gune kadar ne Malvern'i ne de tepesini duymustum.Sans bu ya,ev de tam tepenin dibindeydi,karsi yoldan sahip direkt tepenin icine giriliyordu.


Boyle bir yuruyus rotasindan haberdar olmadigimizdan tek hazirligimiz spor ayakkabimizdi.Kot ile ciktik uzunca yolu.Hava da gayet sicakti,o yuzden pek kolay olmadi,bir de yanimizdaki kisa kucuk bacakli tuylu bebeyi dusunurseniz,benim icin gayet kolay bu parkur,yanimdakileri gordukce ruhen zorlasti.(Ben neden herseyi tek basima daha iyi yapabilirim dusuncesinden kurtulamiyorum bir turlu?)

Tepeye dogru minik bir patika acilmis fazla yurunmekten,bir nevi kestirme.Benim ciktigim en yuksek nokta idi,tek basima.

Daha yuksege cikabilirdim,simdi yine gitmek zorunda hissediyorum kendimi😄






Ucsuz bucaksiz yesillik,tepenin dibindeki yerlesik yerler,orman icindeki,her yastan yuruyuscu,kopekliler,sakinlik beni her zamanki gibi mest etti.


En yuksek noktasi Beacon


Sonbahari,Eylul'u daha guzel bir yerde karsilayamazdim sanirim.

💓
#yuruyelimguzelleselim felsefesini yillardir savunan benim icin,sahane bir yuruyus rotasi kesfetmis oldum,hic fark etmeden.Malvern tabii ki sadece bu tepeden ibaret degil,oldukca fazla tarih,spa bolgesi de iceriyor.Ama benim Malvern'im,cihannuma yerleri seven biri olarak bu tepeden ibare olarak kalacak. Icimden bir ses,Lisa'nin evine yine yeniden gidip,tepeyi daha iyi bir sekilde cikacagimi soyluyor.

Hepimize mutlu bir hafta dilerim.

No comments:

Post a Comment