14 September, 2017

Thames Kopruleri Trek

kayit olma sirasi

Selam dostlar.Yine bir yardim kurulusu organizasyonundan bahsedecegim sizlere,parcasi olmaktan buyuk mutluluk duydugum.

Aylar oncesinde metroda Thames Path Challenge'in posterlerini gordugumde,bu yuruyusu yapabilmeyi istek listeme almistim ama bir zaman belirlememistim.Sonra unuttum,gitti.Nasil bir istekde bulunduysam,sesimi duymus Yaradan.Gecen ay sonunda mudurlerimden birisi ki,kendisi yardim kuruluslarinin magazamizdaki koordinatoru ayni zamanda,Sibel dedi biliyorsun Eylul ayi,M&S'da Macmillan ayi,ve boyle bir organizasyon var,katilmak istermisin dedi.Tabii dedim,yardim kurulusu,yuruyus olunca hemen atlarim zaten.

Macmillan ayi dememin sebebi,Eylul ayi boyunca Macmillan icin ozel olarak uretilmis urunlerin,cafelerde dunyanin en buyuk kahve sabahi diye gecen ay sonundaki organizasyonda satilan kek ve kahvelerin belirli bir yuzdesi Macmillan'a gidiyor.


Peki kim bu Macmillan Kanser Hastalarina Destek Kurulusu? Kanser hastalarina gerekli bilgiyi,finansal destegi nasil bir saglik destegi almalari gerektigi aciklamak icin hastalara ve ailelerine destek olan bir yardim kurulusu.Macmillan Cancer Support diye geciyor ve bir hemsireleri var ki,siz onca aci icindeyken,melek gibi dibinizde beliren,eve ziyarete gelip hem hastaya hem de hastaya bakana destek veren.

1911 yilinda,babasini kanserden kaybeden Douglas Macmillan kendisine birakilan £10 ile bu kurulusu acmis.Macmillan Kurulusunun amaci kanserden etkilenen herkese hem medikal destek vermek hem de duygusal,sosyal.Velhasil kanser oldunuz diye,yalniz kalmiyorsunuz,aileden sonra en buyuk destekciniz Macmillan.

kartimiz,haritamiz,sac ya da boyun bandimiz

Anna bu yuruyus icin bana iki is arkadasimi da ayarladi.Bizim magazadan 3 kisi,M&S'den neredeyse toplam 100 kisi bu yuruyuse katildi.Her magazanin toplamasi gereken bir butce var.Bizimkisi sanirim £3000.Bir dahaki aya ne kadar topladigimizi gorecegiz,bu butceye katkida bulunmak icin kek yapip satacagiz,ruffle,tombala oynayacagiz,kitap satisi yapacagiz ve o kadar parayi toplayacagiz,umarim.

Kordugum en cool kahvecilerden.

yuruyuse baslamadan kahve sart


tuvaletler

yuruyusu eglenceli hale getirmek icin,tutuler,peruklar,sapkalar da veriliyor.Ben biraz da pul surdum yuzumuze😉 Zira peri tozu sart!

Gurup halinde bekleyenler.


atistirmaliklar

isinma hareketleri

uzaktan gelenler icin valizlerini birakabilecekleri yer


dansimizi ettik,isindik,sapkalari atip yuruyuse baslayabiliriz.

Pembe oklari takip edecegiz


Londra bulutlari o gun bize sov yapti.Hava yonunden cok sansliydik,cok.



The Albert Bridge

The Albert Bridge,sanirim en sevdigim Londra koprusu

1873'de acilan Albert Koprusu ayni zamanda "titreyen leydi" olarak da bilinirmis,cunku Chealsea Kislasindan askerler yururken titrermis.Thames ustunde yenilenmeyen 2 kopruden birisi ve aksamlari isil isil.

Ilk pub molasi😁




yuruyusun ortasindaki mola yeri.Vauxhall Pleasure Gardens







Yuruyusun en zor yeri Westminister Koprusunu gecince,London Eye tarafinda yurumekti acikcasi,cok kalabalikti.O kadar insani yara yara gectik resmen.Kerry,adeta Londra tur operatoru gibi gectigimiz yerlerde bize bilgiler verdi.


Tower Bridge,ilk kez acildigina da o gun sahit oldum,1894'de acilmis ve dunyada turunun en sofistike ornegi.

Bitirince biz💓




Emektar pedometremden bilgiler.... Gunde neredeyse 20 bin adim atan bana koymadi bu yuruyus desem yalan olur.Acikcasi hic etkilemez,yavas yavas sakin sakin yururun diye dusunuyordum ki,o sabah fark ettim,benim kizlarin totosunda ekstra guclu pil varmis.Resmen power walk olayina girdiler sabirsizliklarindan😁EEE ben de ayak uydurmak zorunda kaldim.Bazen ust bacaklarimin,kalcalarimin acidigini hissettim,ertesi gun 12 saat calismak uzere ise gittim,sadece hafif kalca agrim vardi ama super bir gun gecirdim,magaza mudurum sasa kaldi enerjime.


Yuruyus 25 km,16 Londra koprusunu zig zag yapa yapa gectik.Neredeyse 6 saat surdu diyesim geliyor,hic saate bakmak aklima gelmedi bitirdigimizde.

Finish noktasinda super mamalar yuryusculeri bekliyordu.Ben bir an once eve gelmek istedigimden,hicbirsey yemedim.Zaten yurudukce istahim kapaniyor benim kimi gun.


Her yuruyus sonunda gulumseme var benim yuzumde.Yuruyelim arkadaslar,kendimiz icin,ihtiyaci olanlar icin,iyilik,guzellik icin.

Hepimize mutlu adinlarla dolu bir haftasonu diliyorum.O gunu bana nasip edene cok cok sukur.Mutesekkirim,saglikli bacaklarima.

not:Bu treke katilmak icin istediginiz yardim kurulusunu secebilirsiniz.

4 comments:

  1. Tebrik ederim Sibel'im, harikasin, ayaklarin dert gormesin!💓

    ReplyDelete
    Replies
    1. canim Serap'im tesekkur ederim,acaba birgun beraber yaparmiyiz boyle birsey?

      Delete
  2. Oradaymışım gibi hissettim. Süper bir etkinlik olmuş. Fotoğraflar harika. Ve tabii ki sen de:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkur ederim Zeugma:) gercekten unutulmaz bir etkinlik oldu.

      Delete