03 November, 2017

FUF❤️Tesekkur Cuma'si #159


Hosgeldin Cuma! En son yazimda diledigim gibi sahene,kolay bir haftayi bitirdim sayilir,umarim sizinki de kolay gecmistir.O yuzden hemen FUF'a basliyorum,icimde kocaman bir Cuma sevki ile.Kirmizi ruj bile surebilirim bu heyecanla💓

Her zamanki gibi sagliga ve sevdiklerimin sagligina.sevdiklerime,isime,asima cok mutesekkirim,Her gun bunun icin dua ediyorum,yatarken ve kalktigimda!

Super bir workshopa katildim,isimde daha iyi olabilmek,kendime guvenimi arttirabilmek icin.Gonderen mudurume,bunu saglayan bolge mudurune cok mutesekkirim.Hepimiz ayni mutlulugu ve stresi yasiyoruz is geregince,birbirimizden bu kadar farkli olup da ayni cati altinda,cogunlukla harmoni icinde olmak harika! Zaten bence calismak cok guzel bir duygu.Calismanin beni genc ve dinc tuttugunu dusunuyorum genelde.Bugun yine yasimdan cok cok daha genc gozuktugumun iltifatini aldim.Ha ha,cok seker tatli dilli insanlarla dolu bu dunya!


Inanamiyorum!!!! Costa'nin Noel bardaklari cikti ortaya,sabah kahveme ve her zmanki gibi bademli kuruvazanina cok mutesekkirim!



Sabah bir kalktim,sis!!!!! Cok seviyorum bu mucizevi doga ortusunu.icime ayri bir  cosku basiyor gorunce.Parka gittigimde bu goruntu ile karsilastim ki,bolca cektim icime serin,citir soguk havayi.Boyle sabahlarda,hayata daha bir asigim sanki.Hayat duskunlugum artiyor!




Ne zamandir ise yuruyerek gitmemistim,bu hafta kolay ve daha bir sosyal calisma saatlerim,o yuzden kendimi cok sevdigim yerden ise yuruyerek odullendirdim! Bu darmandagan guzelliklerle karsilastim.Bir gun bahcemin de boyle karmasiklik icinde rengarenk olacagini hayal ediyorum!



Sonbaharin son gunleri bunlar,tadini cikarmali.Cok mutesekkirim bu mevsime!


Waterstones'un posetinin karsima cikmasina.Nasil guzel tercume edilebilir bu ironi inanin ki kelimelere dokemiyorum.Iyi bir kitapcinin verdigi zevki anlatmaya kelimeler kifayetsiz kalir gibi birsey anladigim💓 Yani waterstones oyle bir kitapci ki,anlatamiyacak bu poseti hazirlayan.Severim Waterstones'u.


Ne zamandir gumuslerimi parlatmam gerekiyordu,becerebilmeme mutesekkirim.Havlunun ustundekini Defne'ye ayirdim,bunun bilekligi de teyzemde.Kendimden birseyleri sevdiklerime vermeyi cok seviyorum!



Asli Erdogan'a...Cok zevkle okudum,daha cok okumak istiyorum!

Bazi kahramanlar pelerin takar,bazilari kahvenizi yapar!

Belki bununla dogdu,belki bu kafeindir!(Burada Maybelline'in reklamindan esinlenilmis.maybe she is born with it maybe its maybeline diyor ya reklamda)
 Kafelerin bu enteresan yazilarina,ne zaman onlerinden gecsem aman cekme sibel diyorum,sonra geri donup cekiyorum cunku guluyorum!Siz de gulun!


Kopek dostu isletmelere,


Serap'imin ablasi geldi,ohhhh mis bir gun gecirdik.Abla-kardes ikisine de hayranim ve kahve keyfimize mutesekkirim!


tatata taaaaa!!! En sonunda sacimi balik sirti orebilmeme.Daha cok sacimi orebilmek icin uzatiyorum,bol bol orup tadini cikarip yine kisacik kestirecegim gunler cok uzakta degil!

Okudugunuz icin size cok mutesekkirim,mutesekkir oldugunuz anlar cok olsun,iciniz cosku ile dolsun dilerim!Iyi haftasonlari.Gelen pazar gununden dilegim peynirli ya da sade pogaca,yanina demleme cay!

No comments:

Post a Comment