17 April, 2018

Neler Yapiyorum #2


Yeni Seri'min Ikinci yazisina hos geldiniz dostlar! Nisan bitmeden hemen ortasindan yakalayayim istedim yine hazir icimde bahar enerjisi ve bugunun pozitifligi varken!

Baslayalim o zaman😍


💓Seviyorum:Bahari,getirdiklerini,dostlarimla vakit gecirmeyi,pozitif dusunmeyi

💓Yiyorum:Bu hafta itibari ile olabildigince saglikli seyleri!

💓Iciyorum:Tabii ki kahve ve su


💓Hissediyorum:Su an icin gayet mutlu,huzurlu,pozitif.Sabah is icin gayet gergindim halbuki.


💓Yapiyorum: Bu ay is yerinde rota yapma sirasi bende.O kadar insani ayarlamaya,dogru zamanda dogru yere koymaya calisiyorum.Bolca insan pesinde kosuyorum ve telefonum zor duruyor!Bu isi yaparken zorlaniyorum.Umarim Haziran ayinda daha iyi basarabilecegim.Bir de bolca bahar temizligi ve biraz da cicek isleri😍😍😍



💓Dusunuyorum:Kendi kendimi nasil da bosuna gerdigimi,hayati bazen kendime zehir ettigimi ve aslinda hicbir seyin dusundugum kadar da kotu olmadigini..Bir sekilde herseyin yerini bulacagini!

💓Hayalini kuruyorum:Isimi su gibi yapabilmeyi ve en yakinda sevdiklerime kavusabilmeyi!

💓Okuyorum:Elveda Guzel Vatanim





💓Dinliyorum: Smooth FM,hatta su an "kiss from a rose" caliyor,Seal


💓Izliyorum:The Walking Dead'in sezon sonu finalini izledim dun aksam.100.bolumden sonra beni etkilemeyi birakti bu dizi acikcasi.Bu sezon tam icine giremeden izledim sadece ne olup bittigini gorebilmek icin.Hos yeni sezonu buna ragmen heyecanla bekliyorum.Negan'siz bir TWD dusunulemez zira gozumde artik!


Iste boyle dostlarim.Bu seri de beni en az FUF kadar iyi hissettiriyor acikcasi.Hele ki boyle bir gunde.Mutlu olun.Mutlulugu neseyi secin!
💓

6 comments:

  1. Baharın mutlu enerjisi gelmiş yerleşmiş buralara 🌸 elinden geleni yaptıktan sonra üzme de sıkma da kendini olacak olan oluyor zaten :) iyi ki yazıyorsun bu seriyi, bana da çok iyi geliyor ☺️

    ReplyDelete
  2. Saol Ezgi'cim...Senin sayende de blogosfer'e ayri bir renk geldi:)

    ReplyDelete
  3. Böyle eski bloglar keşfettikçe şevkim artıyor. Aranızda çok yeniyim. Bloğunuz çok cici bu arada adaşmışız memnun oldum ☺️☺️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hosgeldin Sibella.Ben de blogu ilk yazmaya basladigimda Sibella'yi kullaniyordum,burdaki adim:) blog dunyasi baska bir keyifli:)

      Delete
  4. Sıcak bir günde, serin bir limonata gibi geldi bu paylaşım :)

    ReplyDelete