06 April, 2018

Tesekkur Cumas'si-Fank u Friday #173❤️❤️❤️


Selam FUF'cular!Sahane bir Cuma dilerim.Dun gece yataga gelirken,insanlah sabah 6 gibi kalkar,FUF'u yazar,kitabimin son 30 sayfasini bitirir,yuruyuse gider ve gune baslarim diye dusunmustum.Kafasinda milyonlarca sey kuran ben uyuyamadigim icin bunu basaramadim,uyandim ama kalkamadim.Su an itibari ile hepimiz yataktayiz.Tuylu bebelerim ve ben😻😻

Bu arada biraz gecikmemin sebebi de FUF'un 4.yasina girmis olmasi sebebi ile yine ilk yaziyi aramis olmam😊.4 yildir bir cok konuda benzer de olsa yazmisim bu seriyi.Geriye donup bakinca gercekten cok mutlu oluyorum bana unuttugum nice tatli aniyi hatirlatiyor.O yuzden FUF.un 4.yasi sebebiyle sizi ilk yaziya goturmek istiyorum.Uzun  zamandir takip ediyorsaniz beni,mutesekkir oldugum seylerin neredeyse ayni oldugunu fark etmis olabilirsiniz ama dedikleri gibi sukrettikce sukrettikleriniz cogalir.

Gelelim bu haftanin mutesekkir oldugum anlarina.Cok fazla olmus bu hafta sanki😊Bazi gunler hic kolay olmadi,yine kendimi yedigim cok gunler oldu.Kafamda kurduklarim,sorgulamalarim beni hic yalniz birakmadi ama olsun su ana bakinca,bu guzel anlar daha fazla ve tabii ki cok kiymetli.

Basta sagliga ve sevdiklerimin sagligina.En buyuk nimet saglik....

Biricik tatli yol arkadasim Fred'e ve arabada,cokca yurumelerde hic sikayet etmemesine.


Allan'a...Bize yemek pisirdiginde sanki yuvaya donuyormusum gibi hissediyorum.Zaten bir Annem,bir Allan bir Serap bu etkiyi yaratiyor bende...Insanin Allan gibi dostlari olmali gercekten,siz tatile gidiyorsunuz,biz bu haftasonu bosuz,baska yerde kalabilecek paramiz yok,bir kac gun sizin evde kalsak ordan gunluk geziler yapsak size uygun olur mu diye sordugunuzda,evimiz evinizdir diyen dost az bulunur.Sayelerinde cok dolu bir Paskalya molasi yasadik.Kendileriyle de kaliteli vakit gecirmis olduk gitmeden.Hayatimdaki en buyuk nimetlerden birisi varliklari.o yuzden hep mutesekkirim onlara...


Folkstone


Deal

Yeni yerler kesfetmelere...



Deniz kenarinda donut satan mavi sacli tatli tonton kadina.Bu vintage dukkanlari cok sirin buluyorum ben.Hos kendisi artik kullanilmayan £10'u bir guzel kakaladi bize.Londra'ya gelince fark ettik ertesi gun.O kadar dikkat ederiz paramiza!



Kum tepelerine,ki gozumde Karasu gunlerimiz canlandi.Kardesimin kum tepelerinden yuvarlanmasi,eve kum icinde gelip,annemin cildirmasi😝




Denizin kum uzerinde biraktigi izlere ve bunu bize sunan buyuk Sanatkar'a....




Deniz kenari ev hayallerine..Hayalden cok buyuk bir fantazi bence ama kimbilir belki piyango bana vurabilir oynarsam😇




Denizin,kumun,ruzgarin uzerimde yarattigi etkiye....Burdan Iskocaya'ya yuruyebilirim arkadaslar,inanin hic abartmiyorum.Hele ki su aralar alip basimi tek basima gidesim varken...Bir gun Harold Fry gibi ise cikip yuruse vurabilirim kendimi!



Paskalya cikolatamizi eksik etmeyen mudurlere ve dostlara...


Dosyaya ihtiyacim varken,dilegimi hemen yerine getirene.Gokkusagini cok severim cunku.



Canim mudurlerimden Anna'nin ben bu saksi-vazoyu istedim sevdim diye bana vermesine..Yoksa cope gidecekti...


Greenwich'teki yemek pazarina ve ilk kez yedigim Kuba sandwicine.SEVDIM...Stand'in sahibi £1'unuz var mi dedi,aradim baktim yok ama 1 TL'm var dedim.AAAA gorebilirmiyim dedi.Tabii dedim,al senin olsun,ugur getirsin.Pek sevindirik oldu ve karsiliginda bana bir sise su verdi.Ay dedim nerden bildim,ben suyu cok severim😊😊😊 1TL ugur getirmis olacak ki,bir sure sonra onunde kocaman bir kuyruk vardi ve insanlar sabirla bekliyorlardi.


Antika marketindeki tonton teyzeye...Siz deyin 70,ben diyeyim 75,bembeyaz sacli.Kupe sectim kendime.3 tanesi £5'a.Cok ozelligi olan kupeler degil,tam benlik top top.O kupeleri cikarirken konusma fisati bulduk tabii.Merakli ben onca bilezigi nasil takiyorsunuz diye sordum,hic cikarmam dedi,hepsi gumus singir singir.Agir degillermis.Kadinlarin boyle bir dolu cool,gumus takilar takmalarini cok seviyorum.Bilezik benim icin yazlik,tatillik...Is yerinde cok tasiyamiyorum.



Hayatimin cilekli ve nutellali krepini yapanlara...Mest oldum mest..Her Pers.gidip yiyesim var artik.

Cok mutesekkirim....

Okudugunuz,yoruma, takibe layik buldugunuz icin size ayri mutesekkirim.Dilerim FUF'lar bana iyi geldigi kadar size de iyi geliyordur.Sevdiginiz seylerle dolu sahane bir haftasonu dilerim....

8 comments:

  1. Senin tum yazilarin bana hep cok iyi geliyor, bayildim, icimi acti bu yazin. Deniz kenarindaki evler de sahaneymis gercekten, bakarsin bizim de olur bir gun ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canim Famuk'um...Insanlah olsun,gorusunce sana hayalimi anltacagim!

      Delete
  2. Yiyecekler enfes gözüküyor, afiyet bal şeker olsun :) Çok güzel bu FUF lar çoook :)
    Teşekkür etmesini bilmek ne kadar da güzel, ellerine kalbine sağlık. Mutlu haftasonların olsun

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederim Ezgi'cim:) kesinlikle...

      Delete
  3. 4 senedir okuyorum demek ki Cuma yazılarını
    İyi ki yazmışsın iyi ki okumuşuz Sibel 😘

    ReplyDelete
  4. Önceden bu blogu bulmadığım için çok pişmanım... Belli bloglar var, kısayola ekli. Hergün merakla girerim. Siz de birtanesi oldunuz. O samimi tavrınız çok harika... Gerçekten. Normalde göz atıp çıkıyordum, şuan sayfanızdan ayrılamadım. Her yazının sonunda ellerim yorumda. Çok çok çok güzel...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gunaydin Melissa.Dedikleri gibi hic birsey icin gec degildir.Okumaya layik buldugun icin cok tesekkur ederim:)

      Delete